torsdag 24 november 2016

Skakar liv i bloggen...igen!

Jag bloggar huvudsakligen för min egen skull, för i bloggen kan jag på ett enkelt sätt se tillbaka på mina experiment och vad som var lyckat och inte. Om jag skriver om det alltså... Men tiden räcker inte alltid till för skrivandet tyvärr.
Nu har vi dock flyttat, och vi har många och stora projekt på gång. Det vill jag gärna dokumentera för min egen skull - så jag gör ett försök att skaka liv i den här bloggen igen.

Än så länge är det bara planering, men planeringen ska ju dokumenteras den också :-)

Och mitt första "misslyckande" är att jag inte fått ner vitlöken i jorden redan nu i höst... Har beställt och fått hem massa lökar, men bara fått ner en av varje sort i en pallkrage. Inte alls enligt planen alltså. Vi får hoppas att det inte är signifikativt för resten av odlingssäsongen...!

Jag drömmer i alla fall om att det ska se ut ungefär på det här sättet nästa vår/sommar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar